nedeľa 28. decembra 2014

Adventný bazár Piaristického gymnázia Jozefa Braneckého v Trenčíne

Jedno veľké prekvapenie nám pripravili v decembri 2014 žiaci Piaristického gymnázia v Trenčíne - zorganizovali pre nás Adventný bazár, kde predávali svoje výrobky aj naše korálky a kalendáre. Okrem priam neuveriteľného výťažku 1122,65 Eur (za cca 4 hodiny, čo trval bazár) na podporu našej novej budovy detskej HIV/AIDS kliniky v Ugande ma prekvapila ich neskutočná zručnosť a tvorivosť. Pár dní pred bazárom som im bola doniesť naše materiály a celá škola bola akoby tvorivým ateliérom - to sa už dnes len tak hocikde nevidí. Musela som si aj ja zaobstarať jednu sadu vianočných ozdôb z cestovín - a to som ja tvor dosť vyberavý, no táto ma priam očarila a už sa vynímajú na mojom vianočnom stromčeku :)

Ďakujeme veľmi pekne za finančný dar, ale najmä za Dar učiteľov a ich kreativitu, ktorou verím, že rozvíjajú dary, zručnosti a tvorivosť detí - tých najväčších pokladov. Tak teda ďakujeme ešte raz, že naše deti z Trenčína a okolia podporili naše deti v Buikwe, Ugande!

ĎAKUJEME!!! Mwebale nnyo!
Silvia
HIA tím, Slovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára